Svátek má:
Norbert
KOMENTÁŘ: Petr Sak
KOMENTÁŘ: Petr Markvart
Komentáře
Ochrana osobních dat?
Jak je to u nás s ochranou osobních dat? Je rodné číslo utajovaná skutečnost?Domnívám se, že ano. Ovšem některé firmy si to vykládají po svém.
Má poslední zkušenost se společností O2 je toho příkladem. Jestliže spořádaně platíte a nezkoumáte faktury, které Vám přicházejí za telefon, tak je vše v pořádku. Ale jakmile zjistíte nějakou nesrovnalost ve faktuře nebo chcete si upravit nebo rozšířit služby O2, máte dvě možnosti, zajít na prodejnu O2 nebo si vše telefonicky vyřídit. Ani jedna zkušenost se neobejde bez toho, že musíte prozradit své rodné číslo.
Při vyřizování „po telefonu“ Vás hlasový průvodce dovede až k „lidskému“ operátoru nebo operátorce. Chápu, že se zákazník musí nějak představit, k tomu slouží nejen telefonní číslo, ale předpokládám i přísně utajovaná a Vám zaslaná doporučená informace od O2 – Vaše referenční číslo (objevuje se na každé faktuře), ale tento můj předpoklad nestačí, operátor, který Vás ujistí o tom, že je zde jenom pro Vás a že se k Vaší spokojenosti bude celý rozhovor nahrávat, po Vás bude chtít Vaše rodné číslo. Při rozhovoru o faktuře, kde máte více telefonních čísel Vám operátor může na rozdíl od informací od Vás prozradit pouze poslední trojčíslí, ostatní je tajné… Při dalším rozhovoru zjistíte, že operátoři jsou velmi dobře odolní a asertivně připravení na otázky o utajení a vzájemné výměně informací.
Podobná zkušenost je i při návštěvě prodejny, i zde se prodavači skrývají za firemní nařízení, nikdo Vám nemůže dát sebemenší informaci navíc, i když i zde se musíte prokázat rodným číslem.
Na závěr jedna pikantnost, jste neustále masírováni o výhodnosti nových nabídek O2 a když podlehnete „výhodné“ změně tarifu už Vám nikdo neřekne, že ztrácíte spoustu jiných výhod, které jste měl doposud a které i přes ujišťování personálu, Vám zmizí…
Tak jak je to vlastně s ochranou osobních dat? Co dělat jít k jinému operátoru nebo je to všude stejné?
Pro Prvnizpravy.cz
Radomír Pekárek
Má poslední zkušenost se společností O2 je toho příkladem. Jestliže spořádaně platíte a nezkoumáte faktury, které Vám přicházejí za telefon, tak je vše v pořádku. Ale jakmile zjistíte nějakou nesrovnalost ve faktuře nebo chcete si upravit nebo rozšířit služby O2, máte dvě možnosti, zajít na prodejnu O2 nebo si vše telefonicky vyřídit. Ani jedna zkušenost se neobejde bez toho, že musíte prozradit své rodné číslo.
Při vyřizování „po telefonu“ Vás hlasový průvodce dovede až k „lidskému“ operátoru nebo operátorce. Chápu, že se zákazník musí nějak představit, k tomu slouží nejen telefonní číslo, ale předpokládám i přísně utajovaná a Vám zaslaná doporučená informace od O2 – Vaše referenční číslo (objevuje se na každé faktuře), ale tento můj předpoklad nestačí, operátor, který Vás ujistí o tom, že je zde jenom pro Vás a že se k Vaší spokojenosti bude celý rozhovor nahrávat, po Vás bude chtít Vaše rodné číslo. Při rozhovoru o faktuře, kde máte více telefonních čísel Vám operátor může na rozdíl od informací od Vás prozradit pouze poslední trojčíslí, ostatní je tajné… Při dalším rozhovoru zjistíte, že operátoři jsou velmi dobře odolní a asertivně připravení na otázky o utajení a vzájemné výměně informací.
Podobná zkušenost je i při návštěvě prodejny, i zde se prodavači skrývají za firemní nařízení, nikdo Vám nemůže dát sebemenší informaci navíc, i když i zde se musíte prokázat rodným číslem.
Na závěr jedna pikantnost, jste neustále masírováni o výhodnosti nových nabídek O2 a když podlehnete „výhodné“ změně tarifu už Vám nikdo neřekne, že ztrácíte spoustu jiných výhod, které jste měl doposud a které i přes ujišťování personálu, Vám zmizí…
Tak jak je to vlastně s ochranou osobních dat? Co dělat jít k jinému operátoru nebo je to všude stejné?
Pro Prvnizpravy.cz
Radomír Pekárek
Nejčtenější
KOMENTÁŘ: Petr Sak
KOMENTÁŘ: Petr Markvart